BELANGRIJKE MEDEDELING
PAC-MAN 99 is niet langer beschikbaar om te downloaden. Ga voor meer informatie naar onze klantenservicepagina.
Betreed een wereld van PAC-MAN… met een twist! Baan je al happend een weg door het doolhof, eet Pac-Dots en ontwijk spoken terwijl je het online opneemt tegen 98 andere spelers* en zo lang mogelijk in leven probeert te blijven. Hoe langer je het volhoudt, hoe sneller de game wordt. Kun jij overleven en de PAC-ONE worden?
Ontwijk vervelende spoken en pak een Power Pellet op om het tij te keren en ze op te slokken! Door bange spoken op te peuzelen stuur je Jammer Pac-Man naar andere spelers om ze te vertragen. Maar pas op, want je tegenstanders doen natuurlijk hetzelfde. Als je er te veel raakt, kan het zomaar voorbij zijn!
Slapende spoken zijn de sleutel tot succes. Pak ze onderweg op om een spooktrein te maken, werk vervolgens een Power Pellet naar binnen en geniet van het feestmaal van bange spoken. Val je tegenstanders lastig met een stortvloed aan Jammer Pac-Man om je voorsprong uit te breiden of terug te komen in de strijd!
Gebruik speciale tactieken om de overhand te krijgen. Verhoog je snelheid in het doolhof, maak meer Jammer Pac-Man met je aanvallen of word beter in het verorberen van spooktreinen, en dat allemaal met één druk op de knop.
Ook kun je zelf kiezen welke tegenstanders je wilt aanvallen. Maak je het spelers die het al zwaar hebben nog lastiger, neem je wraak op spelers die het op jou gemunt hebben of laat je het allemaal aan het toeval over? Jij bepaalt!
Er zijn diverse extra spelstanden, waaronder offlinestanden, en speciale thema's gebaseerd op klassieke Namco-games te koop. Pas de graphics en geluiden aan in de stijl van bijvoorbeeld Xevious, GALAGA, Dig Dug en nog veel meer!