PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs is een online PAC-MAN-eetfestijn! Eet je een weg door meerdere met elkaar verbonden doolhoven met behulp van krachtpillen en verschillende krachtitems om de spoken en andere PAC-MAN-spelers te verorberen! Probeer in elke wedstrijd als enige PAC te overleven in deze battle royale voor 64 spelers om de Chomp Champ te worden!
Eliminatiemodi vol actie in arcadestijl tegen spelers van willekeurige rang, waarbij je tokens verdient die je kunt inwisselen voor cosmetische items. In de spelmodus Klassement kun je het opnemen tegen spelers van dezelfde rang en verdien je Klassement-XP om een plaats op de ranglijsten te veroveren!
Snack stippen en fruit en eet dan een krachtpil om de spoken te verorberen... maar ook andere PAC-MAN!
Krachtitems zorgen voor meer actie met schilden, snelheid en nog veel meer om je de overhand te geven tegen zowel de spoken als andere PAC-MAN-spelers! Sommige krachtitems helpen PAC-MAN, maar andere helpen de spoken!
Let op bij knipperende doolhoven omdat ze een voor een wegvallen tijdens iedere wedstrijd! Ontsnap voordat ze verdwijnen!
Bekijk actieve wedstrijden uit de algemene spelersgroep of observeer de vaardigheden van je vrienden. Toeschouwers van de Eliminatiemodus kunnen zelfs stemmen over welke krachtitems de spelers beschikken!
Kies de beste route, blijf langer in leven en blijf als laatste PAC overeind staan tegen 63 andere PAC-MAN-tegenstanders!