PARANORMASIGHT: The Seven Mysteries of Honjo
Dit verontrustende verhaal vindt eind twintigste eeuw plaats in de wijk Sumida in Tokio in Japan.
Shogo Okiie, een doodgewone kantoormedewerker, brengt in het holst van de nacht een bezoekje aan Kinshibori Park, samen met zijn vriend Yoko Fukunaga, om een bekend plaatselijk spookverhaal te onderzoeken: de zeven mysteriën van Honjo.
Shogo gelooft Yoko niet helemaal wanneer ze het heeft over hoe de mysteriën verbonden zijn met het wederopstandingsritueel - althans, totdat hij zelf ziet wat voor vreemde gebeurtenissen er plaatsvinden.
Detectives die een reeks vreemde sterfgevallen onderzoeken, een schoolmeisje dat op zoek is naar de waarheid achter de zelfmoord van haar klasgenoot en een moeder die wraak heeft gezworen voor haar verdwenen zoon.
Hun verlangens en motieven raken met elkaar vervlochten en vormen een wisselwerking, met de zeven mysteriën van Honjo als middelpunt, en stuwen het verhaal voort tot een strijd van verstand en vloeken.
◆ Ga op onderzoek uit in de Japanse Showaperiode; tot leven gebracht met meeslepende, sfeervolle 360°-achtergronden.
Met volledige medewerking van de divisie Toerisme van Sumida City, het lokale museum, de VVV en de lokale gemeenschap is de omgeving van Sumida gefotografeerd met een 360°-camera en verwerkt tot panoramafoto's die de volledige lucht en omgeving weergeven.
◆ Ontrafel de mysteriën van Honjo door middel van onderzoek en gesprekken met vele boeiende - en verdachte - personages.
◆ Ontdek een verhaal vol verrassende wendingen en met meerdere gezichtspunten, en vind manieren om nieuwe informatie te onthullen.
◆ Ga strategisch te werk en kies of je je vloeken op het juiste moment wilt inzetten of het risico wilt lopen om zelf vervloekt te worden.