Dit is de meest realistische en authentieke bowlinggame ooit!
Word een PBA-legende met de volledig opnieuw ontworpen carrièremodus voor één speler of neem het in online wedstrijden en toernooien op tegen je vrienden en rivalen als jezelf of een van de topbowlers van de PBA.
PBA Pro Bowling 2023 is officieel gelicentieerd door de Pro Bowlers Association en bevat meer dan 30 van de beste profspelers van dit moment en commentaar van het televisieteam van Rob Stone en de legendarische Randy Pedersen.