Dit is een fantastische pianogame. Speel muziek op de Nintendo Switch.
MATINÉE: kies vier of zes toetsen om op te spelen, en kies drie nummers die je wilt spelen. Behaal de hoogste score en neem het in Rank op tegen anderen. Er zijn verborgen levels verkrijgbaar als je speciale missies voltooit.
ENSEMBLE: gebruik de Joy-Con om een duet te spelen. Pas je speelstijl aan met diverse pianoskins, speelsnelheden en meer.
PIANO: er zijn vele pianoskins om te verzamelen. Voltooi speciale missies om je verzameling compleet te maken!