Het tweede deel van de nieuwe Picross-serie voor de Nintendo Switch is uitgebracht!
Je kunt nu de nieuwe Clip Picross-stand spelen, naast de 300 vraagstukken die al beschikbaar zijn voor Picross en Mega Picross!
Los meer dan 100 vraagstukken op om vooruitgang te boeken in de Picross-stand en als je Clip Picross voltooit, kun je een verhaal ontdekken.
Daarnaast is er een nieuwe functie toegevoegd waarmee spelers vierkanten kunnen tellen door de cursor te verplaatsen.
Picross is een foto-kruiswoordpuzzelgame waarin je bepaalde hints volgt om een foto te voltooien.