Dit is de derde Picross S-serie op de Nintendo Switch!
Naast de drie gebruikelijke spelstanden, Picross, Mega Picross en Clip Picross, hebben we een gloednieuwe spelstand toegevoegd: Color Picross!
In deze spelstand zijn de regels hetzelfde als bij normale Picross, maar nu moet je kleurenafbeeldingen voltooien door de juiste vakjes met de juiste kleur te vullen.
Er zijn in totaal 300 Picross- en Mega Picross-puzzels, 150 Clip Picross-puzzels en 30 Color Picross-puzzels. Dat zijn maar liefst 480 puzzels!