PING REDUX heeft meer dan 100 niveaus, waaronder 12 bazen die zijn geïnspireerd door klassieke games om de gameplay gevarieerd te houden. Denk je dat je het kunt verslaan met bommen, lava, bewegende gevaren en andere soorten blokken om je in de weg te zitten?