PLANET ALPHA
Je bent ontwaakt in een vreemde, buitenaardse wereld. Hoewel je gewond en alleen bent, ga je op pad door dit prachtige en gevarieerde terrein terwijl je in leven probeert te blijven.
Verken een unieke wereld en ontrafel je verhaal. Wat zul je ontdekken op PLANET ALPHA?