Panda Punch is een puzzelplatformspel waarin je een rode panda met een bionische arm bestuurt en de wereld redt van kwaadaardige buitenaardse robots.
Los onderweg in de levels puzzels op, verzamel munten, zoek supermunten en verbeter je vaardigheden met hulp van de smid. Bereid je voor om intimiderende eindbazen te verslaan en vernieuwende nieuwe vaardigheden te krijgen. Bevat 58 levels boordevol vallen, geheimen en vijanden. Er is dus veel te verkennen en te ontdekken.