"Vecht voor de veiligheid van je land, beste Dreamkeeper."
Spring in een neo-retro avontuur met Pankapu: een platformgame uit de jaren '90 dat zich afspeelt in een droomwereld. Pankapu is een verhalende actiegame die plaatsvindt in de dromen van Djaha'rell, een kind met een tragisch verleden. Upgrade of ontdek nieuwe vaardigheden en schakel in real-time over naar je Aegis om Nightmare's invasie te laten mislukken.
De game komt in de vorm van een fabel die in twee verschillende perspectieven aan een kind wordt voorgelezen: het verhaal van Pankapu, episch en naïef, en het leven van Djaha'rell in de echte wereld, donker en tragisch.