Het biedt niet alleen de klassieke puzzelvariant, maar ook verschillende dieptes.
Papertris is een interessant en leuk arcade puzzelspel waarin gekleurde blokjes gecombineerd kunnen worden in alle 6 mogelijke richtingen en jij beslist waar je ze plaatst.
Er zijn ook power-dobbelstenen en talloze mogelijke combinaties in een zorgvuldig handgeschilderd klassiek maar modern behendigheidsspel.
Het spel zelf is met veel plezier en vindingrijkheid ontworpen door mijn kinderen (4 en 2 jaar oud) en het grootste deel van het spel is met de hand getekend door hen, wat het een heerlijke charme geeft.
We hebben veel plezier beleefd aan het bedenken en uitwerken van ideeën voor het spel en hopen jullie net zoveel te inspireren als wij.