Paradox Soul
Paradox Soul is een metroidvaniagame die draait om zoeken en verkennen, en waarin je nu eens niet bij de hand wordt genomen of een voorgekauwd verhaal krijgt voorgeschoteld. De enige manier waarop Dr. Alli Rose kan ontdekken wat er in de mysterieuze testfaciliteit gebeurt, is door zelf op onderzoek te gaan.
Niemand kan haar redden uit deze testfaciliteit, dus help Dr. Rose elke opwaardering te verzamelen, iedere eindbaas te verslaan en tegelijkertijd het mysterie te ontrafelen. Jij bent haar enige hoop.