Parasol Stars - The Story of Bubble Bobble III
In deze bekroonde TAITO-klassieker, voor het eerst beschikbaar op moderne consoles, gaan de inmiddels getransformeerde Bubby en Bobby op een missie om hun naburige planeten te redden. Maar in plaats van bellen te blazen, slingert ons favoriete duo deze keer met kleurrijke parasols boordevol magische krachten. Gebruik parasols als schild tegen vijandige projectielen of verdoof vijanden en pak ze op om ze zelf als projectielen te gooien!
Parasol Stars, dat in 1991 uitgebracht werd als het vervolg op Rainbow Islands, is de derde aflevering in TAITO's enorm succesvolle Bubble Bobble-reeks actieplatformspellen en heeft in al die jaren niets van zijn charme verloren.
Parasol Stars is een retrojuweeltje dat teruggebracht is voor moderne consoles met felle en schitterend gemaakte werelden waar je helemaal in op kunt gaan. Door de simpele, maar verslavende gameplay voor 1 of 2 spelers wil je telkens terugkomen om nummer 1 in het klassement te worden.