Baan je een weg door verschillende spelstanden die geïnspireerd zijn door vele racegames.
Deze game bevat snelle racegevechten met retrofuturistische graphics voor één tot vier spelers.* Met meer dan 50 spelstanden en haast eindeloze aanpassingsmogelijkheden is Party Crashers extreem leuk en uniek. Creëer je eigen plezier!