Ervaar het leven van een verhongerende kunstenaar!
Passpartout plaatst je in de schoenen van een Franse kunstenaar die zijn weg probeert te vinden door de prachtige, maar verwarrende wereld van de kunst. Schilder en verkoop je eigen kunst om je dure wijn- en stokbroodverslaving te bekostigen.