In een wereld waarin de Council met ijzeren vuist over de landen heerst, speel jij als Axo, piloot van het legendarische Chukaru-schip. Bindt de strijd aan met de eindeloze legers van Council, word een meester met de Chukaru en ontdek de werkelijke reden achter al je acties. Een duister geheim wacht erop om geopenbaard te worden!
Pawarumi is een moderne shoot'em up die plaatsvindt in een retro-futuristisch precolumbiaans sci-fi-universum. Als Axo kruip je achter het stuur van het almachtige schip Chukaru en zijn drie unieke wapens! Schiet slim om dubbele schade aan te richten, jezelf te helen of je Super Attack op te laden!