Pecaminosa - A Deadly Hand
Pecaminosa - A Deadly Hand mengt de charme van pixel art en de mechanica van een Action RPG met de sfeer van film noir. Zoiets heb je nog nooit gezien en gespeeld. Ondervraag verdachten, verken een stad die wordt gedomineerd door misdaad en zonde, en aarzel nooit om je vuisten en geweren te gebruiken. Dit zijn harde tijden in een keiharde stad.
Pas het uiterlijk en de uitrusting van je personage aan en laat het evolueren via het L.I.F.E.-systeem, waarbij ervaringspunten worden verdeeld over vier verschillende parameters: Geluk, Intelligentie, Kracht en Uithoudingsvermogen. Speel Blackjack om extra geld te verdienen, bezoek de slijterij, ga om met het gespuis, bezoek het politiebureau en het bordeel, naast andere locaties die met veel grafisch detail zijn nagebouwd... en vertrouw niemand. Er is een kogel met jouw naam erop, en die staat te popelen om jou te ontmoeten.
Welkom in Pecaminosa, een grensstad tussen de Verenigde Staten en Mexico waar gokken, corruptie en misdaad hoogtij vieren in de stoffige straten. Een thuis voor iedereen die buiten de wet leeft... en voor onze hoofdpersoon, John Souza, een voormalig detective, een man die betere tijden heeft gekend voordat hij troost vond op de bodem van de fles.
John had nooit kunnen vermoeden dat zijn volgende klus door toedoen van een geest zou gebeuren. Charlie's "Twee Engelen" spook verschijnt aan hem met een opdracht: zijn vroegere medewerkers gevangen nemen om verlossing te krijgen voor hun zonden en door de poorten van de Hemel te kunnen gaan. Op de levenden jagen om vrede te brengen aan de doden.