In Penko Park ga je op verkenning in een verlaten wildpark. Ontmoet de mysterieuze bewoners door foto's te maken met je camera en via interactie met de wereld! Fotografeer de dieren in hun mooiste poses. Verzamel details en foto's van de dieren in je parkgids. Ontdek de geschiedenis, geheimen en vele verborgen paden van het park. Gebruik je trouwe Penko Grappling Hand voor interactie met de omgeving en betreed het rijk der spoken door de Ghost-o-vision-functie van je camera te ontgrendelen.