Je bent de jongste van twee broers, die beroemd zijn omdat ze zo goed kunnen bakken. Je broer heeft zich overgeleverd aan een duister artefact en jij moet zijn kwaadaardige plannen zien te verijdelen.
In de 40 hoofdlevels van de game moet je een mijnkarretje leren besturen, met een ballon vliegen, zwemmen en bakken en krijg je te maken met omgekeerde zwaartekracht en meer.
Echte bakkers zullen alle bonuskamers ontdekken en de levels in Secret Land uitspelen.