Perky Little Things
De game vertelt het verhaal van cherubijnen die naar verschillende werelden reizen en mensen helpen om liefde te vinden.
Elk level biedt unieke en diverse ervaringen met meer dan 50 heerlijke animaties om van te genieten. Probeer de game en ontdek zelf hoe leuk alles is.