Persephone is een puzzelspel dat de volgende mogelijkheid bekijkt: wat als de dood niet het einde is, maar de sleutel om puzzels op te lossen?
Waar, wanneer en hoe kies je dan om te sterven, om door te kunnen? Ontdek meer dan 100 puzzels in 10 verschillende omgevingen, elk met unieke mechanismes.