Perseverance: Complete Edition
Ga voor de ultieme Perseverance-beleving met Perseverance: Complete Edition, een bundel die Perseverance: Part 1, 2 en 3 combineert tot één volledig pakket. Beleef de verhalen van Jack en Karen vanaf het begin tot aan het explosieve einde.
Weet jij de persoonlijke drama's tussen de burgers van Grey Ville te bezweren en de strijdbijl te begraven om de zombie-apocalyps te overleven? Er is maar één manier om daarachter te komen.
Speel Karen, een berekenende huurmoordenares die op zoek is naar een mysterieus meisjes in het afgelopen dorp Grey Ville. Naarmate je meer aanwijzingen vindt over je doelwit, raak je steeds meer verstrikt in het sociale leven van deze hechte dorpsgemeenschap en ontwaar je geheimen waar iedereen in het dorp liever over zwijgt. Wat begon als een eenvoudige zoektocht, wordt al snel een nachtmerrie waaruit Karen niet kan ontsnappen.
In Part 3 kun je kiezen om Jack of Karen te spelen. In dit laatste deel van de reeks wordt er volop geroddeld, maar nog meer bloed verspild. Gedurende het avontuur zul je meer dan 200 beslissingen moeten nemen die allemaal van invloed zijn op de voortgang van het verhaal, dus wees voorzichtig in je keuzes. Weet jij de mensheid te redden van de zombie-uitbraak, of bewandel je liever je eigen pad en red je puur jezelf en degenen die je het meest liefhebt? Er zijn geen verkeerde keuzes, maar wees je wel bewust van elke keuze die je maakt, want anders is het snel afgelopen.