Persha en de Magische Puzzel is een nieuw soort puzzel RPG die 3-match puzzel en kerker RPG combineert.
Bestuur de hoofdpersoon "Persha", een jong meisje, om de mysteries van de toren op te lossen en je nemesis "Rock" te vangen!
De basisregel van dit puzzelspel is om drie identieke stukken verticaal of horizontaal te matchen om ze te laten verdwijnen.
De hoofdpersoon "Persha" kan vrij omhoog, omlaag, links en rechts worden bewogen, ongeacht de 3 overeenkomsten.
Gebruik Persha als startpunt om stukjes te wissen, vijanden te verslaan en de puzzel te veroveren!
Als je de in de toren verborgen raadsels oplost, zal de "Magische Kat" zichzelf onthullen en Persha helpen.