Persian Nights 2: The Moonlight Veil
Reis naar het magische land van de Persian Nights en red je zuster van een verschrikkelijk lot. Voel het oosten in dit weelderige en betoverende avontuur van verborgen voorwerpen.
De dag van Mathab is bijna voorbij. gedurende deze tijd verbied de aura van twee manen het doen van spreuken, en de magische gemeenschap moet vertrouwen op eerder betoverde artefacten. Dit jaar werd de Academie geplaagd door mysterieuze ongelukken die leiden tot een grondig onderzoek geleid door een mysterieus uitziend individu. Daarbij komt ook nog eens dat je zuster onder onduidelijke omstandigheden verdwijnt. Helaas is dit slechts het begin van een reeks aan problemen waar je mee te maken gaat krijgen in dit verre oosterse land.
Welkom in de fascinerende en exotische wereld van Perzische verhalen en legendes. Onderwerp mythische wezens die maanlingen worden genoemd en maak kennis met de fabelachtige Simurgh, experimenteer met magische amuletten, verken de Academie en ontdek al haar geheimen, en ontdek wie er achter al deze gruweldaden zit.
Maak je gereed voor een zeer immersief en betoverend avontuur dat herinneringen aan klassiekers zoals Arabian Nights naar boven haalt, waarbij het op zijn eigen, unieke wijze met het oosterse thema omgaat.