De inzet is Ultimate, de spanning is Maximum, de strijd is... ULTIMAX! Ervaar het nieuwste deel in de geliefde Persona 4-serie met een meeslepende vechtende twist. Doe mee met de helden in hun gevecht tegen het leger van Shadows in de P-1 CLIMAX!