Persona 5 Royal
Maak je klaar voor de prijswinnende RPG in deze definitieve editie van Persona 5 Royal met een schat aan inbegrepen downloadbare content!
De hoofdrolspeler moet overstappen naar een middelbare school in Tokio en heeft een vreemde droom. "Je bent waarlijk een gevangene van het lot. In de nabije toekomst wacht je ondergang." Het doel 'rehabilitatie' hangt hem boven het hoofd terwijl hij anderen moet redden van verwrongen verlangens door het masker van een Phantom Thief op te zetten.