Petoons Party
Kitra willen het eiland Kimera veroveren en de magie van de Petoons stelen om hun wereld over te nemen.
Petoons Party is een partygame vol minigames om met vrienden en familie van te genieten. Speel alleen of met vrienden, met maximaal vier spelers.
De game is intuïtief en makkelijk te spelen. De besturing is zeer gebruiksvriendelijk en geschikt voor alle leeftijden. De game ziet er ook fraai uit, met leuke animaties, perfect om met het hele gezin van te genieten.