Phantom Breaker: Battle Grounds Overdrive
Phantom Breaker: Battle Grounds is een spin-off van de vechtgame Phantom Breaker. Speel met maximaal vier spelers in coöp-gevechten boordevol actie!
Laat je niet misleiden door de schattige personages die in deze game over het scherm huppelen! Versla de vijand, verhoog je niveau en verbeter je vaardigheden! Neem het in de Battleground-stand tegen elkaar op in een strijd om leven en dood!