Phantom Spark
Phantom Spark is een waanzinnig spannende, supersnelle racegame die je zwaar op de proef stelt. Probeer de beste tijd te halen in precisieraces op tijd in drie domeinen vol bizarre architectuur, ga uitdagingen aan, verbeter je vaardigheden en leer de circuits uit je hoofd om de kampioenen voorbij te scheuren.
Terwijl je door de singleplayer-campagne speelt, neem je het op tegen de domeinkampioenen. Ze sporen je aan om nog beter te presteren en dienen als gidsen en tegenstanders. Ontgrendel nieuwe paden en schepen door ze te verslaan en je vonk te versterken.
Vergelijk je prestaties met die van de beste spelers ter wereld en je vrienden via de online klassementen. Neem het op tegen rivalen en probeer de beste te worden terwijl je meer dan 30 circuits perfect onder de knie krijgt.