Pick My Heart Chapter 2
Kies mijn hart: Chapter 2 gaat verder met de romantische avonturen van Sota en zijn ontmoetingen met godinnen en sterfelijke vrienden. Deze op anime geïnspireerde visuele roman ontvouwt zich in een levendige moderne wereld waar mythe en werkelijkheid in elkaar overvloeien, wat leidt tot humoristische, hartverwarmende en soms uitdagende momenten.
In hoofdstuk 2 verdiept Sota zijn banden met verschillende personages, die allemaal unieke geheimen en persoonlijkheden met zich meedragen. Of het nu gaat om Aphrodite, Hera, Athena of Eris, Sota komt voor verrassingen te staan, emotionele onthullingen en intense ontmoetingen die zijn loyaliteit en genegenheid op de proef stellen.
Elke godin brengt een nieuw perspectief in Sota's leven. Of hij nu een ontmoeting heeft in een gezellige karaoke club of een rustige, romantische omgeving verkent, Sota's keuzes geven vorm aan zijn reis en elke ontmoeting brengt hem dichter bij het begrijpen van de complexiteit van de liefde.
Dit product is het tweede hoofdstuk van Pick My Heart: Chapter 1 en een vervolg op Love Elysium: Secret of the Goddess.