Piczle Cells
Deze opmerkelijke breinbreker van de makers van de populaire Piczle puzzelspellen zal je gegarandeerd verstrikken en verbijsteren!
Duw de cellen naar elkaar toe op het raster om ze te combineren. Dat klinkt makkelijk, toch? Nou, wacht maar af, bolleboos! In deze collectie van 100 puzzels krijg je te maken met uiterst ingewikkelde uitdagingen, muren die je helpen of hinderen, lopende banden die je cellen meevoeren, wisselcellen en virussen die... tja, iedereen weet tegenwoordig wel dat je die liever uit de weg gaat.