Piczle Lines DX
Speel door 100 levels in de verhaalstand waar je de avonturen van een professor en zijn mysterieuze Piczle-Matic camera volgt. Elke puzzel opent een nieuwe stap in het verhaal!
Los puzzels op in verschillende thema's zoals sport, huisdieren, voertuigen, eten en veel meer! Selecteer ze in willekeurige volgorde of los ze op onderweg. Je kunt op eender welk tijdstip stoppen en verdergaan!
Teken direct op het scherm in de handheldstijl, of speel met de Joy-Con in tafelstijl of tv-stijl!