Piczle Lines DX 500 More Puzzles!
Dit is een nieuwe Piczle Lines-game met 500 nieuwe en uitdagende puzzels om je brein mee te kraken.
De game bevat 25 nieuwe puzzelpakketten met elk 20 puzzels, inclusief bekende plaatsen en mensen, meesterwerken en zeer uitdagende éénkleurige puzzels.
De hele puzzel bestaat uit één kleur en bevat lange lijnen! Deze zijn enkel voor de genieën onder ons!
Je kunt de puzzels in willekeurige volgorde selecteren, of aan meerdere puzzels tegelijkertijd werken, waarbij je ze op elk moment kunt hervatten.
Hier krijg je een exclusief kijkje achter de schermen, waarbij je kunt ervaren hoe de Piczle-kunst wordt gecreëerd door Score Studios. Je vindt hier 36 pagina's vol personagedesigns, schetsen, icoontjes, doodles en promotioneel materiaal om te bewonderen, waarvan sommige nog nooit eerder getoond zijn.