Pig Eat Ball
Koning Cake, de vorst met het desserthoofd, heeft besloten dat het tijd is voor zijn dochter om te trouwen, maar zij heeft andere plannen!
De koning heeft 'de Koninklijke Spelen' bedacht waarin de winnaar met prinses Bow zal trouwen. Omdat ze haar vader niet op andere ideeën kan brengen, besluit Bow zich te vermommen en zelf aan de wedstrijd deel te nemen. Onderweg ontdekt ze een kwaadaardig plot dat een gevaar vormt voor al het leven aan boord van het ruimtestation Kingdom.
ARCADE-GAMEPLAY MET EEN TWIST Word groter naarmate je meer eet. Geef over om kleiner te worden. Geef over op alles wat beweegt. Pluk de vruchten.
ONTDEK GEDETAILLEERDE WERELDEN Gigantische onderling verbonden overwerelden zijn gevuld met vreemde levensvormen en geheime beloningen. Reis naar vijf volledig unieke gebieden, waaronder Sushi Gardens, Kitchen Chaos en Astro Farm.
HANDGEMAAKTE UITDAGING Elk met de hand gemaakt, niet-procedureel niveau heeft een unieke twist of puzzel, van het ontwijken van buitenaardse stieren tot bommen spuwen, vliegende taarten eten en bowlen op lopende banden; er is altijd iets nieuws.
ENORME UITEENLOPENDE BAZEN Meer dan tien doldwaze bazen komen op je af. Hoe ga je de Accordion Centipede verslaan? Of een levende berg nacho's? Gebruik je HERSENEN, je VAARDIGHEDEN en je MOND!
UNIEKE POWER-UPS In het ruimtestation Kingdom zijn tientallen speciale vermommingen te vinden. Deze zien er cool uit en geven je ook speciale vaardigheden! Elke vermomming heeft een voor- en een nadeel. Wissel van vermomming om de beste te vinden voor iedere situatie.
ONVOORSPELBARE TAFERELEN Charmante Pillbugs zwerven door deze ruimtestations. Ze willen misschien een leuk potje tennis spelen of je ballen stelen! Kijk uit voor hun pijltjes, bommen, vliegende taarten en tractoren! Kots over ze heen, stoot tegen ze aan, steek ze in brand of sla ze de ruimte in. Maak je geen zorgen, ze kunnen hun adem lang inhouden!
URENLANG AVONTUUR Het hoofdverhaal is 8-12 uur, en dat is nog maar de eerste keer dat je het speelt. Het behalen van de gouden medaille voor de snelle voltooiing van alle levels opent een speciale UITDAGINGSSECTIE in elke wereld!
UITEENLOPENDE KARAKTERS Praat met tientallen interessante aliens op je reis, waaronder Cupcake-mensen, Scrounger Goblins, gevoelige garnalen en natuurlijk je krankzinnige vader koning Cake.