De grootste merken in flippervorm
Ontdek gloednieuwe exclusieve kasten gemaakt voor Pinball FX, of vind je favorieten tussen meer dan 20 unieke en visueel verbeterde toppers uit de digitale flipperbibliotheek van Zen. Bleef de beroemdste momenten van entertainmentgrootheden als Star Wars, Legendary Entertainment en nog veel meer opnieuw. Geniet van getrouwe reproducties van de beroemdste flipperkasten aller tijden met Williams Pinball, of vermaak je met de originele creaties van Zen.