Pinball FX3 is het GROOTSTE, meest op de GEMEENSCHAP gefocuste flipperkastspel dat ooit gemaakt is. Multiplayer matchen, door de gebruiker gegenereerde toernooien en liga-spelen creëren eindeloze mogelijkheden voor flipperkastcompetitie.