Pinkman+ is een supersnel actieplatformspel over een verdwaalde man die met zijn jetpack grote hoogten kan bereiken. Ren, spring en gebruik je jetpack in een minimalistische en kleurrijke (maar dodelijke) wereld die "The Mind" genoemd wordt.