Pirate Bloopers
Je doel is om zo lang mogelijk in leven te blijven in een dynamische overlevingsactie. Kies een vlag naar je smaak en de kleur waaronder je de zee zult bevaren. Gebruik je kruisboog om met vervelende piraten te vechten. Verzamel goud en verbeter je schip.