Pirates: All Aboard!
Pirates: All Aboard! is een competitieve game waar je eenvoudig in je eentje of met meerdere spelers in kunt stappen! Wie wordt de beste piraat?
Bevat twee spelstanden: Battle Arena (1-4 spelers*) en het oneindige Treasure Sail (1 speler).