Gebruik je geometrische en logische vaardigheden om met kanonnen op piratenschepen te schieten en ze naar de bodem van de zee te laten zinken.
Het concept is eenvoudig maar uitdagend, en de moeilijkheidsgraad neemt geleidelijk aan toe in de loop van tientallen levels.