Pitfall Planet
Pitfall Planet, met het schattigste stel robots van de Melkweg, vindt plaats op een afgelegen, vergeten mijnbouwwereld.
Speel als de twee astrobots die de ondergrondse grotten van de verwoeste planeet moeten doorkruisen en onderweg allerlei gevaren moeten trotseren.
In Pitfall Planet zijn jij en je vriend uitgerust met de allernieuwste technologie op het gebied van astromijnbouw.
Spelers kunnen hun enterhaken gebruiken om voorwerpen (en elkaar!) op te pakken en ze over kloven of kliffen gooien.
Om in elk level alle erts te verzamelen moet je de kunst van teamwerk leren beheersen!
Activeer knoppen en hendels die je zonder hulp van je vriend niet zou kunnen bereiken, gebruik kratten om naar hogere gebieden te navigeren, spring met behulp van springkussens en trotseer raketten, tanks en meer!
Alsof uren aan uitdagende puzzels nog niet genoeg is, kunnen spelers vervolgens hun edelstenen besteden om de twee hoofdpersonages te upgraden met een reeks fraaie hoofddeksels om ze de best geklede robots van de planeet of misschien zelfs de Melkweg te maken.