Pixel Art Bundle Vol. 1
Slain: Back From Hell – vecht je een weg door een verwoest land in dit bloederige, brute avontuur en Unity Awards-finalist voor ‘Best 2D Visual Experience’.
Uncanny Valley – een verontrustende survivalhorror waarin niets is wat het lijkt. Speel de game meerdere keren om alle duistere geheimen ervan te onthullen.
Bleed – deze 2D actie-platformer en indie-hit biedt een baanbrekende combinatie van stijlvol, acrobatisch ontwijken en vloeiende, uitdagende gameplay.