Kleur op nummer, ontspan en geniet terwijl je je meesterwerk maakt! Ultiem ontstressen en ontspannen want schilderen op nummer is geschikt voor elke smaak en leeftijd. Deze fascinerende kleurplaten voor volwassenen met gemakkelijke en uitdagende pixel art foto's zijn SPECIAAL VOOR JOU om te ontspannen en je geest te voeden.
Pixel Art - Kleuren op Nummer bevat super sympathieke, nieuwsgierige, schattige pixelart-afbeeldingen om de hele dag op nummer te kleuren! De game biedt veel schilderen op nummer volwassenen afbeeldingen. Probeer dieren, anime, mandala's, prachtige pop-art en veel verschillende pixelkleurpagina's in te kleuren.
Breng kleuren en cijfers tot leven! Koop Pixel Art - Kleuren op Nummer en maak prachtige meesterwerken met pixelkunst. Pixel Art - Kleuren op Nummer neemt je mee naar een hele nieuwe wereld van kleuren en cijfers. Schilderen op nummer volwassenen zijn nog nooit zo leuk geweest!