Pixel Gladiator
Je bent als deelnemer van de populairste Gladiator-show ter wereld uitgezonden naar een verlaten planeet. Het is je doel om zo lang mogelijk te overleven, waarbij je onder toeziend oog van miljoenen toeschouwers tegen dodelijke wezens moet vechten.
Ga de uitdaging aan en kom als winnaar uit de strijd! Word kampioen van deze wrede en meedogenloze show. Morituri te salutant!