Pizza Titan Ultra
Pizza Titan Ultra is een snelle, third-person actieplatformgame. Vecht en beuk jezelf met een reusachtige mech een weg door een futuristische stad om pizza's te bezorgen. Geniet van arcade-achtige actie met snelle aanvallen en ontwijkmanoeuvres, terwijl je gebukt gaat onder het gewicht van een mobiele pizzeria van tien verdiepingen hoog. Probeer niet teveel rommel te maken!