Peppino Spaghetti, een verrassend behendige, sterke, dikke, kalende italiaan, is op een missie om de Pizza Tower te vernietigen om zijn restaurant te redden van de ondergang. Volg hem tijdens zijn rooftocht over de vele maffe verdiepingen van de toren, verzamel toppings en sla monsters in elkaar!
SPEEL als Peppino Spaghetti, de supersonische Italiaanse man van middelbare leeftijd! En soms Gustavo. VERKEN de 5 verdiepingen die naar vele levels leiden en ontdek al hun geheimen! VECHT tegen monsters en andere mafkezen! VERNIETIG alles op je pad, inclusief die stomme ratten. WORD de Pizza Tower!