PlataGO! is de supereenvoudige platformgamemaker waar iedereen van alle leeftijden van kan genieten!
Met een brede selectie aan tegels, vijanden en objecten om uit te kiezen, kun je je fantasie de vrije loop laten! Van springkussen, teleporteerders en kanonnen tot vallende en bewegende platforms, laservallen en jetpacks.
PlataGO! beschikt ook over een aantal retrostijlen uit verschillende populaire gamesystemen!