Please, Don't Touch Anything
Please, Don’t Touch Anything is een cryptische, hersenkrakende, knoppendrukkende, niet-lineaire puzzelgame.
Druk éénmalig op de rode knop, of meerdere malen. Je keuzes en acties zorgen voor waanzinnige gevolgen en meer dan 30 unieke puzzeleindes.
Deze update van de klassieke game bevat geheel nieuwe visuals, nieuwe mechanismen, vernieuwde klassieke eindes met nieuwe oplossingen, en een hoop nieuwe eindes.