Zie je school niet meer zitten? Zou je een aantal dingen graag anders willen zien? Dan is dit je kans om de ultieme droomschool te creëren in deze simulatiehit!
Hoe ga jij je onderwijspaleis uitbreiden? Sponsor samenkomsten van atleten, kunsttentoonstellingen en andere evenementen om zo veel mogelijk studenten aan te trekken en je school nog prestigieuzer te maken!
Zullen je leerlingen hoger onderwijs gaan volgen en hun droombaan vinden? Je ontdekt het in Pocket Academy!